RPG 1

PIĄTEK

 

Tytuł: Powrót z pudła

Prowadzący: Rafał Pośnik

Godzina: 18:00-21:50

System: The Witcher TRPG

Liczba graczy: 3-4

Triggery: brutalność, przemoc, mocny język

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Po 15 latach odsiadki w wieży dolnej w wyniku amnestii mistrz Angouléme został wczoraj zwolniony z więzienia, przed końcem pierwotnego wyroku. Podejrzewany o bycie Nocnym Wędrowcem – nigdy nie został skazany za żadne z 32 morderstw popełnionych przez niesławnego bandytę. Angouléme został skazany w czasie publicznego procesu za porwanie i próbę zabójstwa cintryjskiej szlachcianki. Wielu wierzy, że faktycznie Angouléme i Nocny Wędrowiec to jedna i ta sama osoba. Były Mistrz Gildii Alchemików dobiega właśnie czterdziestki.

 

Tytuł: Legacy of Disaster

Prowadzący: Rafał Pośnik

Godzina: 23:00-02:50

System: Legenda 5 Kręgów 5ed.

Liczba graczy: 3-5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: English below

Ciepły i kojący wiatr unosi się nad wioską Toshi na ziemiach Żurawia, podczas gdy świat zapada w półmrok. Wszystko jest spokojne, pogodne i piękne, tak jak właśnie powinno być, tak jak powinno być w wiosce Żurawia.

Ponownie liczysz twoje błogosławieństwa. Błogosławieństwem jest, że uprzejmy Doji Haruki zaprosił cię do pozostania w jego posiadłości. Uśmiechasz się, gdy wracasz pamięcią do powitalnej uczty, która wydał Haruki, wtedy gdy przybyłeś do jego posiadłości. Wracasz do wspomnienia jego szczupłej twarzy, która uśmiechała się nad egzotycznymi potrawami i pysznym sake. Masz nadzieję, że zdarzenie w Seppuna Ayumu będzie stanowić okazję, którą otrzymuje się raz na całe życie.

Spokój nocy kończy się nagle, gdy głośny krzyk rozprasza powietrze.
Podążasz za źródłem krzyku, aby znaleźć się pośrodku gorączkowej sceny w sali audiencyjnej. Twój gospodarz, Doji Haruki klęczy na podłodze, głowa leży płasko na ziemi. W szokującym przejawie surowych emocji, płacze otwarcie i lamentuje przed cokołem. Brakuje dumy i radości Haruki, słynnego daisho Seppuna Daiori. Stojak daisho jest połamany na pół, a jego drewniane odłamki leżą na cokole.

 

 

The warm and soothing breeze wafts over the Crane village of Tochi as the world falls into twilight. Everything is calm, serene, and beautiful, just as a Crane village should be.

You count your blessings once again that the friendly Doji Haruki has invited you to stay at his estate. You smile as you remember the welcoming dinner Haruki threw when you arrived at his estate, his thin face smiling over exotic dishes and delicious sake. You hope that Seppun Ayumu’s event will present an opportunity of a lifetime. The tranquility of the night ends abruptly as a loud shriek shatters the air.

You follow the source of the scream to find a hectic scene within the audience chamber. Your host, Doji Haruki kneels on the floor, head placed flat on the ground. In a shocking display of raw emotion, he weeps openly and wails in front of the pedestal. Haruki’s pride and joy, the famous daisho of Seppun Daiori, is missing. The daisho stand is broken it half, its wooden shards left lying on the pedestal.

Sesja może być prowadzona w języku angielskim

​​ 

​​ 

SOBOTA

 

Tytuł: Obóz

Prowadzący: Anita „Groszek” Nowicka

Godzina: 14:00-17:50

System: The Witcher TRPG

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: przemoc

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: brak

Opis: Podobno służba wojskowa zapewnia hart ducha, uczy pokory, męstwa, patriotyzmu. Tak też miało być z wami – obóz szkoleniowy, mówili, to początek pięknej i dumnej kariery, nawet dla zwykłego, szarego żołnierza. Ale czy za palisadą obozu nie kryją się te ludzkie przywary, których mieliście być pozbawieni?

 

Tytuł: Na autostradzie

Prowadzący: Rafał Pośnik

Godzina: 18:00-21:50

System: Cyberpunk 2020

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: brutalność, przemoc, mocny język

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: „Środkowy zachód warunki drogowe sponsorowane przez Petrochem. Bez środków petrochemicznych życie, które znamy nie byłoby możliwe.

…Międzystanowa 40 w kierunku wschodnim zamknięta w pobliżu Fort Smitch w Arkansas z powodu naprawy mostu… U.S.81 została zamknięta w pobliżu Enid w Oklahomie z powodu wycieku toksycznych odpadów – najprawdopodobniej trasa nie zostanie dziś otwarta…”

Weź zmień stację.

„Analitycy giełdowi przewidują, że dzięki odkryciu nowego enzymu wzrostu roślin Biotechnika gwałtownie zyska na wartości. Notowania Petrochemu gwałtownie spadną…”

 

Tytuł: A Rōnin’s Path

Prowadzący: Rafał Pośnik

Godzina: 22:00-03:50

System: Legenda 5 Kręgów 5ed.

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: English below

Wstępne raporty były poprawne: nastąpiło tu morderstwo. Hida Kayo, ostatni z dumnej linii wojowników kraba, został zabity, gdy przebywał w tym zajeździe dwa tygodnie temu. Tak długo zajęło zanim posłaniec od szefa nas znalazł.

"Przywódca i ja uważamy, że winowajcą jest kobieta o imieniu Michiru, mahō-tsukai, która w przeszłości uciekła przed sprawiedliwością cesarza. Michiru uciekła na północ, na ziemie Klanu Skorpiona, ale miała wspólnika, rōnina o imieniu Keinosuke. On uciekł na południe w kierunku Muru Kaiu. Pójdę za Michiru i doprowadzę ją do sprawiedliwości, ale musisz podążyć śladem Keinosuke i sprowadzić go tutaj, a potem czekać na dalsze instrukcje.”

___________________________________________________________________________

The initial reports were correct: there has been a murder here. Hida Kayo, last of a proud line of Crab warriors, was killed as he stayed at this inn two weeks ago. It took that long for the headman’s messenger to find us.

“The headman and I believe the culprit to be a woman named Michiru, a mahō-tsukai who has escaped the Emperor’s justice in the past. Michiru has fled north to the lands of the Scorpion Clan, but she had an accomplice, a rōnin named Keinosuke. He fled south in the direction of the Kaiu Wall. I will go after Michiru and bring her to justice, but you must follow Keinosuke’s trail and bring him back here, then wait for further instructions.”

Sesja może być prowadzona w języku Angielskim

​​ 

​​ 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Poznań spowity smogiem

Prowadzący: Adam

Godzina: 10:00-13:50

System: Zew Cthulhu 7 edycja

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Mrok, brutalność, krew, przemoc

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: Smog jest ciągłym problemem współczesnego świata. Zmierz się z zagrożeniem, które kryje się w trujących gazach.

 

RPG 2

PIĄTEK

 

Tytuł: Tomasz

Prowadzący: Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 18:00-21:50

System: Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: erotyka, przemoc, zdrada

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Początek panowania nowego władcy Combrai nie był łatwy. Macocha i kuzynka rozpętały wojnę domową, wyrywając własne prowincje z jego księstwa. Fanatyczne kulty i heretycy próbowali podważyć jego władzę. Wojna, zaraza a teraz i agresja sąsiadów spustoszyły jego ziemie. Książę Tomasz zdołał jednak utrzymać większą część Combrai i powoli, małymi kroczkami, odzyskać kontrolę. Dziś zaś przyprowadzić mają przed jego oblicze macochę, księżnę Marie, w kajdanach. Może ją stracić. Może jej okazać łaskę. Może uwięzić ją do końca jej życia. Tak czy inaczej będzie musiał spojrzeć w oczy złamanej kobiety, starszej od niego ledwie pięć lat, i wydać wyrok. Wy zaś mu w tym pomożecie.

 

Tytuł: Magister Lor

Prowadzący: Krzyś

Godzina: 22:00-01:50

System: Tales from the Wild Blue Yonder / Lady Blackbird

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: emocje, relacje, zemsta, demony, odpowiedzialność, rodzeństwo

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18

Opis: Magister Lor to ostatni żyjący członek Strelai - starożytnego zakonu mistyków, odpowiedzialnych za spętanie demonów, które wyrzuciły świat w niebo.

W sekrecie, Magister szkolił w okultystycznej sztuce Czarostwa ucznia, młodą Kai Tuvari, której krew związana jest z Esencją, mocą rozświetlającą niebogwieździe i dającą życie jej światom. Tylko tradycje Czarostwa mogą okiełznać tę moc.

Jednakże Magister Lor nie jako jedyny posiadał sekretnego ucznia. Demon Setarra, uwięziona w krysztale esencji napędzającym sanktuarium Lora, odwiedziła w snach Kel Tuvari, bliźniaka Kai, szepcząc mu mroczne obietnice... w zamian za złowieszcze przysięgi.

Magister Lor nie chciał trenować Kel, gdy ten był dzieckiem – moc w krwi Kel była zbyt mroczna i niebezpieczna, by ją uwolnić. Setarra miała jednak inne plany…

Właśnie teraz, Kel zakradł się na najniższy poziom sanktuarium i odprawił rytuał, mocą którego wyrwał Setarrę z jej kryształowego więzienia. Demon wyłonił się z pieśnią na ustach, pieśnią wzywającą z głębin nieba wielkie Lewiatany…

Czy Magister powstrzyma Lewiatany przed ściągnięciem kryształu w Głębiny?

Czy Setarra uwolni pozostałe demony?

Czy bliźniaki zwrócą się przeciw sobie, czy zdradzą swych mistrzów?

Czemu demony były uwięzione? Ktoś pamięta? Czy wrogowie mogą zmienić swe przekonania, czy obowiązek i zemsta są jedyną drogą?

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Ucieczka Czerwonego Kruka

Prowadzący: Chomik

Godzina: 14:00-17:50

System: Pathfinder/Golarion

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Choć opadłe liście zaściełają ziemię, nastroje w Błękitnym Kamieniu są dobre. Mieszkańcy paradują ulicami ustrojeni w piękne, jesienne stroje, przygotowując się do tegorocznych dożynek. Rynek rzadko jest równie ruchliwy: rolnicy zwieźli bujny plon, by sprzedać go przewoźnym kupcom, którzy z kolei prezentują najnowsze mody z miast południa. Minstrele i kuglarze zarabiają na byt opowiadając historie z szerokiego świata, a szczególnie popularne są pieśni o Czerwonym Kruku, zawadiackim łotrze, który kradnie bogatym i biednym daje. Mieszkańcy nie obawiają się zimy: centralnym elementem dożynek jest Klucz Wiosny, artefakt, który od stuleci chroni Błękitny Kamień przed wichrami zimy.

 

Tytuł: Oko za Oko

Prowadzący: Beamhit

Godzina: 18:00-21:50

System: Warhammer 4 edycja

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: brutalność, gore, body horror, wulgarny język

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18

Opis: Początkujący poszukiwacze przygód zostają wynajęci przez Lorda Aschaffenberga, by sprawdzili coś w jego nowej posiadłości, w dworku myśliwskim Grunewald.

 

Tytuł: Cosmic Dust: Wielkie rozdroże

Prowadzący: Aleksander "Paladaddy" Ramaniuk

Godzina: 22:00-02:50

System: Cosmic Dust (autorski)

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: 263 rok od początku Ery Kosmicznej. Imperator Korneliusz nie jest w stanie utrzymać Imperium Terry przed wojną domową. Zewnętrzne kolonie buntują się przeciwko kolonializmowi stolicy. Pogłoski o inwazji obcej cywilizacji Kshii pogarszają sprawę. Należało wziąć sprawę w swoje ręce.

Po krwawym przewrocie zostaliście dowódcami układu gwiezdnego Cordus. Połowa największego portu kosmicznego w sektorze wybuchła w trakcie przewrotu, słynne centrum biznesowe "Cornucopia" znalazło się pod kontrolą trzymających się władzy oligarchów. Tym niemniej, jeszcze macie dużo do odzyskania – i dużo do stracenia. "Wszystkie drogi prowadzą do Cordus" – perły sektora Alfa-4, i ilość zarówno waszych przyjaciół, jak i waszych wrogów, rośnie z każdym dniem. Macie informatorów, macie kontakty w innych koloniach, macie pieniądze, macie flotę, macie poparcie ludu... Zostaje jedno pytanie – czy macie siły, intelekt i ambicję, aby to wszystko utrzymać i poszerzyć?

"Cosmic Dust" to kosmiczna strategia fabularna, inspirowana 4X strategiami "Endless Space" i "Stellaris". Jeżeli ciebie zainteresowała ta gra, możesz znaleźć nas na Facebooku: facebook.com/cosmicdustrpgpl

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Ciężki jest los listonosza

Prowadzący: Bartłomiej "Chronos" Zarzycki

Godzina: 10:00-13:50

System: Mouse Guard RPG

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: fobie zwierzęce

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Czasami trzeba odpocząć od heroicznych wyczynów. W końcu ile razy można się wyprawiać na straszliwego zwierza czy penetrować wielopoziomowe nory? Więc bierzesz proste zlecenie kurierskie, skrzykujesz kumpli i „heroicznie” idziecie do miasteczka obok. Co może pójść nie tak? BTW jesteście myszami.

 

RPG 3

PIĄTEK

 

Tytuł: Czarny Rządca

Prowadzący: Adam K

Godzina: 18:00-21:50

System: Zew Cthulhu 7 edycja

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Brutalność, krew, mrok, horror, przekleństwo

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: 1928r. Małe przygraniczne miasteczko Sorau. Inauguracja otwarcia Muzeum Ziemi Łużyckiej w kompleksie Pałacowo-Zamkowych. Podczas koncertu znanego artysty dochodzi do tajemniczych wydarzeń, które prowadzą do ujawnienia głęboko skrywanej tajemnicy.

Co takiego się wydarzyło, że było trzeba to zatuszować? Jakie będą konsekwencje?

 

Tytuł: „Ćma” – nocny wędrowiec

Prowadzący: Bartłomiej "Chronos" Zarzycki

Godzina: 22:00-01:50

System: Numenera RPG

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 12+

Opis: Dlaczego księżyc czasami jest zielony, a czasami nie? Czy klonowanie to dobry pomysł? Czy Nocni Pielgrzymi naprawdę istnieją? Jeśli chcesz poznać odpowiedzi na te i inne pytania, to zanurz się w Numenerę, świat tak bardzo s-f, że aż fantasy. Odnajdź niezwykły artefakt, poznaj jego tajemnice i co ważniejsze – przeżyj, by móc o tym opowiadać.

 

SOBOTA

 

Tytuł: The Shadow Over Warsaw – 1938 rok

Prowadzący: Frejtag

Godzina: 14:00-17:50

System: Zew Cthulhu 7 ed.

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: groza, strach, humor

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15

Opis: "Atmosfera się zagęszcza, Wasze myśli razem z nią, kontemplacja staje się ciężka, bo świat ogarnia…".

Tu bi-Szwat, w żydowskim kalendarzu religijnym to dzień półświąteczny, wyznaczający koniec zimy i początek pory opadów. To właśnie owe opady w ostatnim czasie przybrały nieznanego dotąd kształtu. Wraz z nimi na ziemię spadają fragmenty czegoś, co przypomina sadzę. W gazetach i w radiu wciąż pojawiają się komunikaty o tym, aby dzieci i starcy wzbraniali się przed długim przebywaniem na powietrzu. Deszcz potrafi padać całymi dniami, a słońce wciąż nie jest w stanie przebić się przez gęste, jakby pancerne chmury. Jest coś jeszcze, co nie daje Wam spokoju – ludzie dookoła są bardziej niż zwykle – posępni, przygnębieni i zgryźliwi. Gorzkiego smaku temu amokowi nadają nastroje społeczne – coraz bardziej radykalizujące się w kierunku rządów faszystowskich…

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Gdzie jest Derris Jerval?

Prowadzący: Chomik

Godzina: 13:00-15:50

System: Pathfinder/Golarion

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: min. 16 lat

Opis: Towarzystwo Poszukiwaczy Ścieżek jest jedną z potężniejszych organizacji w Golarionie, która posiada swoje placówki we wszystkich zakamarkach świata. Jednakże centrum jej działania to Absalom, Miasto w Środku Świata założone przed ponad czterema tysiącami lat przez boga Arodena.

Ta metropolia skrywa wiele sekretów i jest najważniejszym portem handlowym na Morzu Wewnętrznym. Przez swoje strategiczne położenie i ogromne bogactwo jest zarzewiem konfliktu między różnymi nacjami, które bezkompromisowo walczą o wpływy w tym mieście.

Jako świeży rekruci Towarzystwa Poszukiwaczy Ścieżek nie macie jeszcze ustalonej pozycji w tej organizacji, ale staje przed Wami szansa, by się wykazać. Kapitan Ambrus Valsin ma dla Was zadanie.

 

RPG 4

PIĄTEK

 

Tytuł: Operacja Jaskółka, Misja 1

Prowadzący: X-Ray Jay

Godzina: 18:00-23:50

System: Task Force: Interregnum, system autorski

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: brutalność, trudne decyzje, cierpienie niewinnych, gwałt, rasizm, trzeba myśleć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Czas odegrać się na NWO. Wiemy, gdzie przetrzymują porwaną psychotroniczkę. Mamy plan, jak dostać się do tajnego laboratorium, gdzie prowadzą na niej swoje prymitywne eksperymenty. Jesteście zespołem alfa – oddziałem rozpoznawczym, który przygotuje miejsce operacji, oceni siły wroga i przeprowadzi dywersję. Do dyspozycji będziecie mieli najnowocześniejszą technologię. Mimo to waszą największą przewagą będzie taktyka sił specjalnych i spryt. Niektórzy z was są przeszkoleni w działaniach szpiegowskich. Możecie upodobnić się do żołnierzy wroga przy pomocy modułu T-1000 i udawanie jego żołnierzy r. Jesteście elitą CeRPER! Pokażemy tym jaszczurowatym obcym i ich szarym przydupasom, że Ziemia to nasza planeta. Vitae enim hominis! Nasze życie dla ludzkości!

Tytuł: W rajskiej dolinie, wśród śmieci

Prowadzący: Kurczak

Godzina: 00:00-03:50

System: Monster of the Week (PbTA)

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Nierówności społeczne, umiarkowana brutalność, polityka, strach.

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis: Miasteczko Goethite umiera. Niegdyś rajska dolina pogrąża się w marazmie. Kopalnie zniszczyły środowisko, recesja zabiła kopalnie, Wallmart przegonił małe sklepy – syf, malaria i korniki. Na miejsce ściągnął was artykuł na lokalnym portalu, opisujący podejrzanie dziwną śmierć pracownika federalnego. Czy odkryjecie jakie zło czai się w miasteczku? Prosta sesja, przyjazna początkującym. Klimat Supernatural, X-files, Grimm.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Cień i krew

Prowadzący: Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 14:00-17:50

System: Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: brutalność, erotyka, przemoc, zdrada

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: W ciemnościach toczy się okrutna i straszliwa wojna. Agenci Monarchii i Oświeconych mordują się bezwzględnie, próbując unikać wzroku stróżów prawa. Nowa siła wynurzyła się z mroku, żądna krwi obydwu tych organizacji. Regalici depczą jej po piętach, jest ona jednak ciągle nieuchwytna. Czy jesteście gotowi zmierzyć się z mrokiem, którego lękają się najgroźniejsi szpiedzy i zabójcy w Imperium?

 

Tytuł: The Statuette of Zhar Baghra

Prowadzący: Cris

Godzina: 18:00-21:50

System: Coriolis - The Third Horizon

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Przemoc, Wulgaryzmy, Śmierć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis: Zhar Baghra był znanym badaczem portalu, który niedawno zniknął w tajemniczych okolicznościach na Kua. Jedyny ocalały z ekspedycji Baghry właśnie wrócił na Coriolisa w posiadaniu dziwnej statuetki. Jednak zniknął lub się ukrywa.

Handlarz antykami, który okazał się pośrednikiem Syndykatu, Merez Alcan słyszał o cennym artefakcie i potrzebuje pomocy w jego znalezieniu.

 

Tytuł: Dziedzictwo błękitnego ognia

Prowadzący: Jadowy

Godzina: 22:00-01:50

System: Świat Mroku - Prometean + Serial/komiksy "Smerfy"

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Przemoc, Ubóstwo, Wykluczenie

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: Po śmierci Gargamela i zniszczeniu Smerfowej Wioski, Papa Smerf podjął trudną decyzję o podziale pozostałych smerfów na dwie grupy i utworzeniu nowych smerfowych cywilizacji, które przetrwają rozwój i ekspansję otaczających je królestw ludzi. Aby zwiększyć szansę na przetrwanie, Papa Smerf wykorzystał alchemiczną procedurę Gargamela, do stworzenia sztucznych smerfów, jak niegdyś stworzono Smerfetkę i Sasetkę. Na początku, Stworzeni, byli podporą społeczności, ale ich nienaturalna aura i nadsmerfna siła, budziła strach i niepokój, czyniąc z nich outsiderów. Gdy minęło sto lat, Stworzeni stali się już tylko legendą...

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Operacja Jaskółka, Misja 3

Prowadzący: X-ray Jay

Godzina: 10:00-15:50

System: Task Force: Interregnum, system autorski

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: brutalność, trudne decyzje, cierpienie niewinnych, gwałt, rasizm, trzeba myśleć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Żołnierze, dość tego pieprzenia! Dywersja bawi się w podchody, psychole robią magiczne hujemuje, ale to my tam wpadamy, rozwalamy i zabieramy paczkę. Jesteśmy Grabarze! Pogrzebiemy żywcem każdego, kto stanie nam na drodze. Jesteśmy prawdziwymi wojownikami! I to my przebijemy się przez całe to laboratorium, niszcząc wszystko na swojej drodze i pilnując, aby Paczka dotarła w jednym kawałku. Weźmiemy najlepsze pancerze bojowe TALOS i Karabiny Elektromagnetyczne – narzędzia mordu i zniszczenia, odkryte niedawno przez naszych jajogłowych. Życie dla ludzkości? Rozwałka dla ludzkości!

 

RPG 5

PIĄTEK

 

Tytuł: Pierwszy patrol

Prowadzący: Marcin Segit

Godzina: 19:00-23:50

System: Mouse Guard 2e

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: Przemoc wobec zwierząt

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: [sesja demo] Nadeszła wiosna. Z Lockhaven wyruszają oddziały Mysiej Straży, by przepatrzeć szlaki i sprawdzić, jak Mysie Terytoria przetrwały zimę. Wraz z doświadczonymi gwardzistami na swoje pierwsze patrole ruszają nowi rekruci. Czy w obliczu wiosennej niepogody, wezbranych strumieni i wygłodniałych drapieżników młodzi strażnicy zdołają wykonać powierzone im zadania?

 

Tytuł: Z prochu powstałeś...

Prowadzący: Jacek Duch

Godzina: 00:00-04:50

System: Wampir: Maskarada

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: #graficzneopisy #mrocznie

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 21+

Opis: "Słuchaj słów ich:

niosą mądrość.

Pieśni ich nie słuchaj:

to ścieżka zapomnienia.

Nie próbuj ich związać,

ale ich uwolnij gdy możesz,

Taki nakaz jest

Kaina, co sam był

uwięziony i uwolniony"

- zapis z Księgi Nod

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: B-Team

Prowadzący: Szerszeń

Godzina: 12:00-15:50

System: FUPL (Freeform Universal) / Oddział specjalny

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: Planowana brutalność na poziomie filmów akcji klasy B.

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 13+

Opis: Oskarżeni o rzecz, której nie popełnili najemnicy, są oficjalnie ścigani w całych Stanach. Nieoficjalnie, są wykorzystywani do misji "wrażliwych politycznie". To jedna z nich.

 

Tytuł: Operacja Jaskółka, Misja 2

Prowadzący: X-ray Jay

Godzina: 16:00-21:50

System: Task Force: Interregnum, system autorski

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: brutalność, trudne decyzje, cierpienie niewinnych, koszmar, traumy, pokonywanie słabości

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Witaj, oddziale Bravo. Widzę, że do zabezpieczenia psychotronicznego wybrano wysoce świadomych żołnierzy. Rozwinięte corsupy w pełni świadome swoich potencjałów. Naszym zadaniem będzie walka na czwartej gęstości – sferze siatek zbiorowej świadomości, która funkcjonuje równolegle z trzecią gęstością, światem materialnym. Wyłapiemy każdą aktywność na przestrzeni. Skupimy swoją uwagę na rejonie operacji Jaskółka. Zwrócimy aktywność umysłu postronnych istot w inna stronę. Jeśli będą się opierać – pokonamy ich przechwytując ich jaźń lub niszcząc świadomość. O ile na trzeciej wyglądacie jak zwykli ludzie, to pamiętajcie, że na czwartej jesteście Bogami! Kreujecie swoją rzeczywistość jak prawdziwi Panowie losu!

 

Tytuł: To boldly go...

Prowadzący: Jaxa

Godzina: 22:00-01:50

System: Star Trek Adventures

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Tak

Ograniczenia wiekowe: 14

Opis: W połowie XXIII wieku Gwiezdna Flota weszła w kolejna fazę podboju kosmosu. Wyekwipowano i obsadzono załogami kilkanaście jednostek klasy Constituton i wysłano z Ziemi na pięcioletnie misje. Ich celem była eksploracja, dyplomacja i pomoc rozrzuconym federacyjnym placówkom.

Jedną z takich jednostek jest USS Azincourt (NCC-1711), a jego załoga zmierza właśnie ku kolejnemu wyzwaniu...

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Niemy krzyk Edynburga

Prowadzący: Władysław "Włodi" Kasicki

Godzina: 12:00-15:50

System: Zew Cthulhu

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 3

Triggery: brutalność, wysoki poziom grozy,

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Rok 1645 Czarna Śmierć wita coraz więcej osób w ich domostwach. ​​ John Paulitous postanawia znaleźć odpowiedź na zagadkowe śmierci pojawiające się na ulicach Roses Street, jak również ​​ Mary King’s Close. W obstawie dwóch żołnierzy Alistera Crowa, młodego i ambitnego dowódcy oraz doświadczonego przez życie Fergua Granta przyjdzie im zmierzyć się z największą grozą, czającą się w ciemnych i wąskich uliczkach Edynburga.

 

RPG 6

PIĄTEK

 

Tytuł: Co w śniegu piszczy?

Prowadzący: Misiolak

Godzina: 18:00-21:50

System: Warhammer 2 edycja

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Brutalność, rytuały, magia.

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: Warhammerowa sesja zimowa.

 

Tytuł: Stalowa zagadka

Prowadzący: Erista

Godzina: 22:00-03:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis: Po Pogromie nastał czas odbudowy wiosek i miast. W jednej z nich zaczynają dziać się dziwne historie... Tylko Adepci mogą pomóc przestraszonym Dawcom Imion.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Panic! at a fantasy festival

Prowadzący: Belle the Hobbit

Godzina: 10:00-13:50

System: k100/modern

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Przyszliście pograć w gry, kupić kubek i koszulkę, spotkać starych znajomych... A tu nagle pojawia się policja, obstawiają wszystkie wyjścia i zabraniają opuszczania terenu konwentu. Nie udzielają żadnych informacji, za to są gotowi do tłumienia zamieszek. Telefony tracą zasięg i dostęp do Internetu. Wiedza z zakresu pop-kultury podpowiada wam najczarniejsze scenariusze.

 

Tytuł: Obrzeżny Świat

Prowadzący: Laughter

Godzina: 18:00-21:50

System: Star Trek Adventures

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Kosmos wciąż czeka na kolejne odkrycia. Zjednoczona Federacja Planet wysyła wasz zespół na zbadanie nowo odkrytej planety na obrzeżach poznanego wszechświata. Wasze zadanie jest proste: zbadać planetę, warunki panujące na niej, odkryć czy nie ma jakichś nieznanych form życia, a jeśli te formy są inteligentne, nie nawiązywać z nimi kontaktu. Musicie jednak uważać w czasie tej misji, jako że radary dalekiego zasięgu wykazały obecność klingońskich jednostek. Postarajcie się uniknąć walki.

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Ciemne sprawki

Prowadzący: Copernicus Corporation

Godzina: 12:00-15:50

System: Warhammer 4 ed.

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przemoc

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Reik jest kręgosłupem Imperium. Po jego wodach podróżują towary, wieści i wojska, a jego nurt niesie ku morzu statki, bród i trupy. Rzeka jest źródłem bogactwa i podporą władzy. Na jej brzegach, w portach i przemytniczych przystaniach, robi się świetne interesy. Porozmawiamy sobie dziś o najpaskudniejszych z nich.

 

RPG 7

PIĄTEK

 

Tytuł: Cosmic Dust: Piąta Stratagema

Prowadzący: Aleksander "Paladaddy" Ramaniuk

Godzina: 18:00-22:50

System: Cosmic Dust (autorski)

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: 263 rok od początku Ery Kosmicznej. Imperator Korneliusz nie jest w stanie utrzymać Imperium Terry przed wojną domową. Zewnętrzne kolonie buntują się przeciwko kolonializmowi stolicy. Inwazja Kshii pogarsza sprawę, odciągając uwagę floty. Najlepszy moment, aby działać.

Być może nienawidzicie Imperatora i jego rodzinę. Być może chcecie zająć jego miejsce. Być może chcecie odmienić świat i zrobić go trochę lepszym. Istotne jest to, kim jesteście teraz. Teraz jesteście rządem Furusskiej Federacji. Pieniędzmi, rewolucjami, asasynami, wojną i dyplomacją zaczęliście łączyć sektor Gamma pod swoją kontrolą. I teraz, kiedy w pełni kontrolujecie drogę do sektora, ani Imperium, ani Rebelianci nie mogą nie zwrócić na was swojej uwagi. Niezależnie od tego, po której stronie staniecie, Furusska Federacja może utrwalić swoje istnienie tylko krwią i potem.

"Cosmic Dust" to kosmiczna strategia fabularna, inspirowana 4X strategiami "Endless Space" i "Stellaris". Jeżeli jesteś zainteresowany, możesz znaleźć nas na Facebooku: facebook.com/cosmicdustrpgpl

 

Tytuł: Kolor bezprawia

Prowadzący: Anna "Kresyda" Jakubowska

Godzina: 23:00-02:50

System: Skyfarer/Sunless Sea

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Gwiazda Betlejemska, parowiec klasy Ligeja, opuszcza port w Upadłym Londynie, by wyruszyć w rejs po zwodniczych wodach Unterzee. Kapitan statku, Wesoły Dżentelmen, zgodził się przewieźć dwoje pasażerów – małomównego kleryka i mającą go ochraniać Grobową Kolonistkę – po czym zaszył się w swej kajucie, jak zwykle bardzo zajęty. Cel podróży? Żelazna Republika, miejsce, które diabły wyzwoliły spod panowania wszelkich praw, nawet praw natury.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: The last voyage of ghazali

Prowadzący: j1mmy

Godzina: 10:00-13:50

System: Coriolis

Minimalna liczba graczy: 5

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Oficjalna przygoda do Coriolis. To miała być prosta misja, duża ekspedycja ratunkowa mająca na celu przywiezienie górników z kopalni gazu do domu. Co mogło pójść nie tak?

 

Tytuł: Ruiny Wieży w dolinie Terenganu

Prowadzący: Cris

Godzina: 14:00-17:50

System: Coriolis - The Third Horizon

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Przemoc, Wulgaryzmy, Śmierć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis: Dolina Terenganu znajduje się głęboko w dżungli, wzdłuż rzeki i jeziora, które dzielą jego imię. Woda przecięła piaskowiec płaskowyżu i biegnie w głębokim wąwozie. Dni tutaj mają przewidywalny wzór pogody – palące słońce rano, zwykle zastąpione przez ulewny deszcz po południu. Otaczająca dżungla jest pełna życia i dźwięków. Bliskość pola treningowego Legionu sprawia, że dużo czujników zagłusza sieć w dolinie. Komunikatory działają bardzo sporadycznie...

 

Tytuł: Na oparach

Prowadzący: HvR

Godzina: 18:00-21:50

System: Neuroshima

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przekleństwa, obrazowa przemoc, dylematy moralne

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 17+

Opis: Wcielicie się w postapokaliptycznych nomadów postawionych przed wyborem pomiędzy prawami silniejszego, a byciem – jak to się mawiało w 2020 roku: „w porządku”.

 

Tytuł: Techno bête noir

Prowadzący: Bartłomiej "Chronos" Zarzycki

Godzina: 22:00-01:50

System: Numenera RPG

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 12+

Opis: Udaj się miliard lat w przyszłość i zapoznaj z fantastycznym światem Numenery. Wybierz się w podróż do Czerwonej Skały i rozwiąż zagadkę tajemniczej choroby albo przekonaj się czy deprywacja snu rzeczywiście zabija.

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Mrok w Ivydale

Prowadzący: "Jaspery Zephyr" Rene Paduch

Godzina: 10:00-12:50

System: Mouseguard 2 ed

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: My, jako Straż ofiarujemy wszystko czym jesteśmy,

By bronić świętości naszego gatunku, wolności naszego rodu i honoru naszych przodków.

Uzbrojeni w wiedzę, miecz i tarczę narażamy życie,

Nigdy nie stawiając potrzeb jednej myszy nad wielu,

Ani nie przedkładając własnych pragnień nad innych.

Pracujemy w pocie czoła, by służyć największemu dobru.

Dostawy zboża z Ivydale stają się coraz mniejsze z każdą kolejną. Pojawiają się kolejne niepokojące zgłoszenia o myszach przepadających bez wieści i zachorowaniach na dziwną, nieznaną chorobę. Zapasy w spichlerzach Lockhaven wyczerpują się. Jeśli nic się nie zmieni, Mysia Straż nie będzie w stanie pomóc innym miastom, padających ofiarą drapieżników.

 

Tytuł: Pawrates of Purribean

Prowadzący: Nejjik, Shiro

Godzina: 13:00-15:50

System: Zmodyfikowany Dungeon World

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: Podteksty (zależnie od graczy)

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Epicka przygoda kotków piratów w poszukiwaniu zaginionego artefaktu, aby zostać prawdziwymi królami piratów!

 

RPG 8

PIĄTEK

 

Tytuł: Przez Zęby Morza

Prowadzący: Ifryt

Godzina: 18:00-21:50

System: Ironsworn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: głód, brutalność

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Gdy w waszej wyspiarskiej osadzie na Morzu Północnym pod koniec zimy skończyła się żywność, uznaliście, że nie będziecie czekać na śmierć, lecz wyruszycie na morze, żeby przedrzeć się przez owiane złą sławą Zęby Morza i dotrzeć na tajemniczy stały ląd, krainę elfów i wilków. Mieszkają tam też jednak ludzie i może uda Wam się do nich dotrzeć. Nawet nikła szansa na ratunek jest lepsza niż bezczynność i śmierć z głodu.

 

Tytuł: Kod Architekta

Prowadzący: Michał Dąbrowski

Godzina: 22:00-01:50

System: Epic World

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przemoc, hazard

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Architekt został porwany, chociaż fizycznie wciąż znajduje się w tym pomieszczeniu.

Podłączona do Epic World jego świadomość jest daleko stąd, pod Kopułą 3.0 na powierzchni Ziemi. Ci, którzy dokonali porwania włamują się do jego umysłu i wkrótce wydobędą informacje, których potrzebują.

Nie zostało dużo czasu. Kopuła to niebezpieczne miejsce, pełne złośliwych konstruktów i dzikich surogatów. Żeby przeżyć musicie działać razem.

 

Podczas sesji każdy z graczy stworzy nie jedną, ale aż dwie postaci: obywatela pozaziemskiej kolonii oraz biomechaniczną istotę bytującą w fantastycznej krainie.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Karuzela której nic nie zatrzyma #7

Prowadzący: Wojciech "Vencel" Podleśny

Godzina: 10:00-12:50

System: Stworzymy sami, mechanika "Tak, ale"

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis: Kolejna sesja z mojej serii "karuzeli" czyli improwizowana sesja absurdu, czarnego humoru, memów i popkultury. Jeżeli szukasz powagi to szukaj innej sesji.

Wbijasz na sesję, mówisz kim chcesz grać - możesz zagrać kimkolwiek, od postaci z popkultury, anime, filmu, książki, mema, po stolik z Ikei. Nic Cię nie ogranicza. Siadamy w 5 osób i dobrze się bawimy rozwiązując problemy w sposób rodem z komedii impro.

 

Tytuł: Sesja In Spectres

Prowadzący: Radosław Ganczarek

Godzina: 13:00-17:50

System: In Spectres

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: brutalność, czarny humor

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 13+

Opis: Po ukończeniu studiów miewałeś już różne prace, ale po tych paru latach możesz powiedzieć jedno – dyplom z biotechnologii nie jest na rynku tyle wart, co obiecywano Ci na początku studiów, a dodatkowy fakultet z pedagogiki zwiększa tylko podejrzliwość potencjalnych pracodawców. Pracowałeś już w wielu miejscach – sieciówkach, supermarketach, u wróżki, raz nawet byłeś deratyzatorem. Aż w końcu trafiłeś do nas. Nie martw się, to praca jak każda inna, tylko że zamiast karaluchów musisz sobie radzić z duchami. Zamiast regulaminu mamy tomy pradawnej wiedzy, a zamiast wkurzającego szefa... nie no, u nas też szef potrafi dać w kość. Mamy jednak radę – zamiast się zamartwiać uśmiechnij się, pobierz z magazynu strój i służbowy odkurzacz do duchów. Poczujesz się pewniej! W naszym młodym, dynamicznie rozwijającym się zespole na pewno rozwiniesz skrzydła. Albo zagubisz się w czasie i przestrzeni. Nie myśl jednak o negatywach – jesteśmy In Spectres i nie od dziś walczymy z siłami zła!

 

Tytuł: Amanda

Prowadzący: Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 18:00-21:50

System: Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: erotyka, przemoc, zdrada

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Wojna w Combrai szła dotąd po myśli księżnej Amandy de Montauban. Jej siłom przewagę zapewniły najpierw nowoczesna broń, a potem militarny geniusz avignioneckiego generała. Teraz jednak sytuacja zaczyna wyglądać coraz gorzej. Jej agenci giną w brutalnej wojnie cieni, a wojska spychane są w głąb jej państwa przez nowych wrogów. Nadszedł czas przesilenia.W tej sytuacji Amanda, najpiękniejsza kobieta w Laion i wybitna dyplomatka, zdecydowała się skorzystać z okazji na zakończenie konfliktu i wygranie pokoju. Spotka się z Arcymistrzem Areto i własnym kuzynem, Jacquesem Królem Sierot. Będziecie przy tej historycznej chwili.

 

Tytuł: W szponach modliszki

Prowadzący: Bławatek/SoftTwig

Godzina: 22:00-03:50

System: Changeling the Lost

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 7

Triggery: Brutalność, gwałt, kanibalizm, armie kotów, brak internetu, kulty, łamanie prawa, wandalizm, wykorzystywanie emocjonalne, misgendering, trap, inny rodzaj trapa, jeszcze inny rodzaj trapa, bdsm

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18

Opis: Ucieczka, praca, poszukiwanie. Pogoń za nieuchwytnym celem, gdy czyhają na ciebie zagrożenia ze świata snów.

Zapraszam do ekipy, która albo dostanie wszystko albo straci głowę dla pewnej słodkiej dziewczyny.

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Portale: drużyna Endena

Prowadzący: Eqerti

Godzina: 12:00-15:50

System: autorski - fantasy

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: #kostkowanie #brutalność

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: +18

Opis: Mistrz wszelakiej sztuki magicznej Enden, zaprasza śmiałków na podróż w głąb portali. W każdym z portali inna czekać będzie historia. Napotkacie tam przeżycia niezwykłe, potwory przegniłe oraz łamigłówki zawiłe. Za to możliwości olbrzymie: od stoczenia wyśmienitych batalii, po możliwość „co by było gdyby”. Enden zapewnia na czas przygód: zdolności magiczne, zmianę rasy, usługi ożywieńczo-uzdrawiające oraz ekwipunek zbrojny.

Ostrzeżenie: większość czasu, jak nie cały, bohaterowie spędzą na walce.

 

RPG 9

PIĄTEK

 

Tytuł: Wspólnota Apricot Valley

Prowadzący: Aleksandra Sontowska

Godzina: 18:00-22:50

System: Dogs in the Vineyard

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: alkoholizm gender mord rasizm religia rodzina seksizm starość wielożeństwo

Sesja odpowiednia dla początkujących: Nie

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18

Opis: Macie po 17 lub 20 lat. Jesteście Psami Pańskimi. Jesteście Ogarami Króla Życia. Nagły grad w końcu września to oczywisty znak obecności demonów w Apricot Valley. Zapach zgniłych jabłek przypomina o grzechu, który trawi tę wspólnotę. Przypomina, że grzech rodzi grzech i mord rodzi mord.

Księga Życia i strzelba będą waszymi narzędziami przywrócenia ładu. Przywróćcie Wiernym nadzieję.

Tytuł: Mistrzostwo Topazu

Prowadzący: Cami Lyon

Godzina: 23:00-02:50

System: Legenda Pięciu Kręgów 5 Ed.

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Sesja wprowadzająca w świat Rokuganu, a także piątej edycji L5K, z gotowymi kartami postaci.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Pogranicze

Prowadzący: Niedźwiedź

Godzina: 12:00-17:50

System: Mechanika z 7th Sea/ Świat – Boston w XVIII w.

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Raczej bez triggerów. Choć pogranicze to brutalny świat, jeśli ktoś unika tematów takich jak kara śmierci, rasizm, niewolnictwo, to może się nie odnaleźć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18

Opis: Nowy świat, milion nowych możliwości. Setki mil nieznanego terenu, pełnego zagadek, nieodkrytych plemion, pradawnych sekretów. Czy masz odwagę się tam zapuścić?

 

Tytuł: The Trail

Prowadzący: Trivia

Godzina: 18:00-20:50

System: Fate / 19th century America

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: violence, gore, racism

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis: [Session in English. Foreign players welcome, and Polish players skilled in the language.]

There's 60 of you. Pioneers, settlers, traders, dreamers. Making your way towards the West, half the continent away. Through wild lands, towards unknown seas. The journey is harsh and dangerous, so when the first man disappears while out hunting, you make nothing of it. The second one in as many days gives you pause. The third disappearance, well now... Something is afoot. And it must be dealt with, before you dare continue.

 

Tytuł: Live, prosper, believe

Prowadzący: Trivia

Godzina: 21:00-00:50

System: Fate / Original Fantasy

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: violence, child abuse, religion

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 18+

Opis: [Session in English. Foreign players welcome, as well as Polish players skilled in the language.]

You've heard of Lokaeris, who hasn't. A small island nation, ruled by priests, rich beyond belief, and painfully isolationist. The last part meant it was quite a surprise when your contact brought you information, that the Lokaerian priesthood was looking for mercenaries. Escort duty, bringing a girl from a monastery off the coast of the main island to the capital, for some sort of religious ceremony. Vessel of the Goddess, the Consecration of the Red Moon, all sorts of nonsense. Now, you are not religious, not in the slightest, but the pay is good and the chance to see the fabled Golden Island is not to be passed up. Besides, how hard can ferrying one little girl be?

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Po drugiej stronie

Prowadzący: HvR

Godzina: 10:00-14:50

System: Neuroshima

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: śmierć towarzyszy, dylematy moralne, przemoc, ​​ brutalność, przekleństwa

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: +18

Opis: Jak długo dasz radę przetrwać za linią wroga? W świecie gdzie ludzkie życie nie jest najważniejsze, a honor stanowi marną walutę, grupa śmiałków podjęła się niemal samobójczej misji. Gdyby tylko wiedzieli, co ich czeka…

 

RPG 10

PIĄTEK

 

Tytuł: Poszukiwacze zaginionej fregaty

Prowadzący: Paweł "Dzikus" Wiszniewski

Godzina: 18:00-22:50

System: Star Wars: Edge of Empire

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15

Opis: Parlemiański szlak handlowy. To gdzieś na jego końcu, na krańcu galaktyki, zaginęła 20 lat temu fregata klanu bankowego przewożąca SKARB. Będzie z tego kupa szmalu, kapucha, gruba kasa. A za kasę awanturnicy z krańców Imperium zrobią wiele. Polecą na odległą dziką planetę, będą unikać imperialnych patroli i walczyć o przetrwanie na rozpadającym się wraku kosmicznego statku. A jak nie dla kasy to przynajmniej dla dobrej opowieści.

Przygoda bazuje na motywach oficjalnego modułu "Beyond the Rim" (czyt. jak już w to grałeś, możesz mieć Deja Vu).

 

Tytuł: Duchy Marsa

Prowadzący: Jakub "Arathi" Nowosad

Godzina: 22:00-03:50

System: Eclipse Phase

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przemoc

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Mars – plac zabaw Konsorcjum Planetarnego. Mars – wciąż nie do końca odkryty czerwony dom ludzkości. Gdy zaginął jeden z agentów, Firewall wysyła Was, grupę do zadań specjalnych. A na Marsie coś się czai... mrocznego... starodawnego…

 

SOBOTA

 

Tytuł: Nagroda

Prowadzący: Anita 'Groszek' Nowicka

Godzina: 10:00-13:50

System: The Witcher TRPG

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: przemoc

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: brak

Opis: Baron z Tridam, miasta leżącego na północy Redanii, wyznaczył nagrodę za głowę potwora grasującego w okolicy. Chętnych jest sporo i zbiera się ich coraz więcej. Musicie się spieszyć, bo potwora jeszcze nikt nie wyśledził, ale niedługo wręcz zaroi się od osób poszukujących, z pozoru łatwego, zarobku.

 

Tytuł: Friga

Prowadzący: Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 14:00-17:50

System: Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: brutalność, przemoc, zdrada

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Następczyni tronu książąt Pogranicza przeszła w ostatnim roku długą drogę. Zaczęła go jako nieco naiwna idealistka, pragnąca pomścić śmierć ojca. Skończyła jako jednooka przywódczyni prywatnej armii, która zasłużyła sobie w pełni na przydomek „Krwawej Księżniczki”. W międzyczasie pojedynkowała się, zdradzała i była zdradzana, szykowała powstanie i wydała zbyt wiele wyroków śmierci. Teraz zaś stoi przed nią trudny wybór: może poprowadzić bunt przeciwko największej militarnej potędze Imperium albo zaufać ludziom, którzy zdradzili jej ojca, w nadziei na pokój. Co jej doradzicie?

 

Tytuł: Zabić to, zanim złoży jaja!

Prowadzący: Marcin Segit

Godzina: 18:00-21:50

System: 3:16 Carnage Among the Stars

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przemoc wobec obcych, koszarowe słownictwo i takiż humor, narracja po stronie graczy

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: Nudzisz się? Wstąp do Korpusu Ekspedycyjnego! Razem z nami zwiedzisz Wszechświat i pomożesz zniszczyć obce zagrożenia, zanim one zniszczą Ziemię. Zapewniamy kompetentnych oficerów (jeśli są dostępni). Służba w Korpusie Ekspedycyjnym nie daje obywatelstwa, bo już dawno zrezygnowaliśmy z takich głupot, ale nadal jest fajnie. No i czasem trafią się jakieś robale do odstrzału.

„3:16 Carnage Among the Stars” to prosta gra o strzelaniu do obcych, obcych strzelających do ciebie, koszarach, trepach, ciągłej wojnie, sensie życia i licznikach ofiar. Narracja scen i tworzenie elementów świata gry leży po stronie graczy. A poza tym jest to niewymagająca gra o kosmicznych trepach.

 

Tytuł: Graffiti Prawdy

Prowadzący: Jakub "Arathi" Nowosad

Godzina: 22:00-02:50

System: Urban Shadows

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: przemoc, narkotyki, polityka

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Warszawa to dziwne miasto – pełne paradoksów i kontrastów. Ale najgorsze jest to co kryje się w Mroku: pijące krew lub wyjące do księżyca dzieci nocy, szalone istoty z piekieł, magowie i zwykli ludzie. Frakcje w ryzach trzyma niestabilny pokój, a gdy pojawia się tajemnicze graffiti miasto znów płonie.

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Nicolas

Prowadzący: Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 12:00-15:50

System: Dziedzictwo Imperium: Dwory Końca Świata

Minimalna liczba graczy: 2

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: erotyka, przemoc, zdrada

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Lord le Fay, hrabia Silveclaire, marszałek Combrai: Nicolas de Troic nosił już wiele tytułów i mimo młodego wieku, wiele już dokonał. Zreformował armię, był wychowawcą obecnego księcia, wygrał wojnę domową. Dla wielu jest bohaterem, choć za takiego wcale się nie uważa. Szczerze mówiąc, sam martwi się, czy nie stanie się łotrem. Jego książę zaczyna bowiem podążać niepokojąco mroczną ścieżką. Jako jego znajomi i towarzysze podróży będziecie mogli pomóc Nicolasowi zmierzyć się z jego własnymi demonami.

 

RPG 11

PIĄTEK

 

Tytuł: Cztery Pory Roku: Zimowy Bal

Prowadzący: Dżignac

Godzina: 18:00-21:50

System: Cztery Pory Roku

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Brutalność, Romans,

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Ukończyłeś jedną z najtrudniejszych w swoim życiu misji. Wraz z towarzyszami, okryty sławą, udajesz się na zasłużony odpoczynek – bal na zamku króla. Na miejscu, zamiast letniej sielanki, zastaje Cię jednak zimowy letarg. Tylko Ciebie nie zmorzył zimowy sen, a zamek i jego sekrety stanęły przed Tobą otworem. Chyba już wiesz co zrobić...

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: W ostępach Shinomen Mori

Prowadzący: Cris

Godzina: 10:00-13:50

System: Legenda Pięciu Kręgów

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Pająki, Potwory, Przemoc, Śmierć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis: Shinomen Mori był ogromną i gęstą puszczą znajdującym się w południowo-zachodniej części Rokuganu. Większość lasów znajdowała się na ziemiach Klanu Kraba, chociaż część rozciągała się wzdłuż południowych granicy Klanu Jednorożca i Klany Skorpiona oraz ziem Klanu Lisa. Była to dzika i nieskażona ziemia, dom dzikich zwierząt o bogatej i niezwykle różnorodnej florze.

Puszcza, w tradycji i folklorze, uważana jest za miejsce mocno mistyczne. Wręcz święte. Przepełnione magią i magicznymi stworzeniami.

Co sprawiło, że grupa samurajów zapuściła się w głąb puszczy? Jakie istoty spotkają na swojej drodze? Czas pokaże…

 

Tytuł: Wektor

Prowadzący: Bartłomiej "Chronos" Zarzycki

Godzina: 14:00-17:50

System: City of Mist

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15+

Opis: Praca dla agencji detektywistycznej „Trzecie Oko” jest świetna! No, chyba że wszystkie śledztwa utkną w martwym punkcie, tak jak teraz, a magiczne zwierciadło pokazuje jedynie mgłę. Przed wami trzeci już dzień ślęczenia za biurkiem i czytania doniesień w necie o handlu żywym towarem albo zbliżającej się (ponoć) wojnie gangów. Opcjonalnie siedzenia z kumplami w pobliskim barze, zalewania robaka i gapienia się w TV, z którego wylewa się bezustanny potok reklam, sportu i przyprawiających o depresję newsów. Znów jakaś nowa choroba, fala zaginięć i anomalie pogodowe, ech… ​​ Na szczęście ową apokaliptyczną wizję przerywa pukanie do drzwi. Czyżby nowa sprawa, lub choćby nowy trop, który popchnie coś zaległego? W zwierciadle ciągle mgła, tylko jakby gęstsza. Jedno z was otwiera drzwi…

 

Tytuł: Czarny Rządca

Prowadzący: Adam K

Godzina: 18:00-21:50

System: Zew Cthulhu 7 edycja

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Brutalność, krew, mrok, horror, przekleństwo

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: 1928r. Małe przygraniczne miasteczko Sorau. Inauguracja otwarcia Muzeum Ziemi Łużyckiej w kompleksie Pałacowo-Zamkowych. Podczas koncertu znanego artysty dochodzi do tajemniczych wydarzeń, które prowadzą do ujawnienia głęboko skrywanej tajemnicy.

Co takiego się wydarzyło, że było trzeba to zatuszować? Jakie będą konsekwencje?

 

Tytuł: Światło

Prowadzący: Niedźwiedź

Godzina: 22:00-03:50

System: Cyberpunk2020

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Będzie kilka brutalnych morderstw i kilka trudnych decyzji.

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: A więc chcesz, żebym przestał traktować cię jak dzieciaka, choomba? Te ulice widziały setki napalonych gnojków z pożyczonym gnatem. Większość z nich szybko kończyła z dziurą w tym pustym łbie. Ale niech ci będzie. Dam ci szansę. Mały narzekał, że ma za mało ludzi do ochrony XJane. Ta laseczka zarobi dla mnie jeszcze kupę kasy, a jeśli Mały ci uzna, że zasługujecie na poważniejsze zadania, wrócimy do tej rozmowy. Łapiesz?

 

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Tajemnica Trójzębu Posejdona

Prowadzący: Kornelia

Godzina: 10:00-12:50

System: Wolsung

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: Satyra

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: Brak

Opis: Sławny pisarz i jego przyjaciele stają przed kolejnym wyzwaniem. Przyszłość świata, jaki znamy, będzie zależeć od tego, czy bohaterowie odnajdą tajemniczy artefakt. Brawurowa sesja dla wszystkich miłośników filmów przygodowych.

 

RPG 12

PIĄTEK

 

Tytuł: Kekkonshiki - Lew i Żuraw

Prowadzący: Krzysztof 'Cris' Krzyżanowski

Godzina: 18:00-22:50

System: Legenda Pięciu Kręgów

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: Potwory, Przemoc, Śmierć

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 14+

Opis: Słońce wynurzało się zza horyzontu rozpędzając mroki nocy. Zamek Kotagama górował nad okolicą. Wzniesiony na białych klifach strzegł linii brzegowej Klany Żurawia. Doji Akihiro, pan okolicznych ziem, stał na balkonie najwyższego piętra zamku. Spoglądał w dal nieruchomo. Miał zasępioną twarz. Jego jedyne dziecko, córka, miała poślubić przedstawiciela Klanu ​​ 

Pan Akihiro rozmyślał o nadchodzącym wydarzeniu i przyszłości swej rodziny…

 

SOBOTA

 

Tytuł: Wielka Improwizacja

Prowadzący: TheKotonator

Godzina: 22:00-00:50

System: Fate Acc

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 8

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Czas się trochę pobawić. Będziemy tworzyć razem jakąś historię. O czym? Nie wiem jeszcze. Wyjaśni się to, kiedy zbierze się ekipa. Z założenia będziemy grać lekko, więc spodziewać się można śmieszków i sucharów. W systemie Fate Acc, wytłumaczę zasady.

 

Tytuł: MOTHERFUCKER CRAB TRUCKER’S

Prowadzący: TheKotonator

Godzina: 01:00-02:50

System: MOTHERFUCKER CRAB TRUCKER’S

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16

Opis: Jesteś kurwa krabem. Zajebiście dużym krabem. Nakurwiasz z resztą swoich krabich przyjaciół ciężarówką. Dlaczego ? Bo tak życzy sobie PIERDOLONA KRÓLOWA KRABOWA ! Jeśli jej wykurwistość żąda przewiezienia 3 ton pączków z jednego końca oceanu na drugi, to pakujecie swoje śmierdzące krabie tyłki w tira i nakurwiacie!

 

RPG 13

PIĄTEK

 

Tytuł: Szkarłatna wieża

Prowadzący: Maciej "Sznurek" Sznurkowski

Godzina: 18:00-21:50

System: Diadem

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Mędrcy z zakonu zbierającego starożytną wiedzę poprosili waszą drużynę (którą sami stworzycie) o zbadanie tajemniczej wieży, która według ich wizji pojawiła się na południu królestwa Haast. Wyruszcie czym prędzej, ale uważajcie – nie wiadomo, co kryje się w środku budowli, która w dodatku może być też obiektem zainteresowania mrocznego kultu.

 

PLANSZOWA (tymczasowo sesjowa)

PIĄTEK

 

Tytuł: Podziemia Smoka

Prowadzący: Zawijas

Godzina: 18:00-22:50

System: OHET

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: Przemoc, Nieśmieszny Mistrz Gry

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15

Opis: Zatrzymaliście się w jaskini na noc. Blask pochodni rozświetla piękne malowidła naścienne wyjęte niby z innego czasu, przedstawiają ogromne latające jaszczury, Smoki. Legenda głosi, że gdzieś w tych górach znajdowała się twierdzą Starożytnego Smoczego Zakonu.

Możliwe, że właśnie weszliście do groty, która prowadzi w głąb prosto do starożytnej twierdzy, ale tego dowiecie się dopiero na sesji…

 

Tytuł: Dziewczyny ze wsi Alme

Prowadzący: Zawijas

Godzina: 23:00-03:50

System: OHET

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 6

Triggery: Brutalność, Przemoc, Porwania, Nie śmieszny Mistrz Gry

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 15

Opis: W małej wsi Alme na granicy Mglistych Moczar dochodzi do serii dziwnych porwań. Młode dziewczyny znikają bez śladu. Nastroje w osadzie są grobowe. Czy grupa poszukiwaczy przygód da radę rozwikłać tajemnicę córek Alme i doprowadzić je do domu całe i zdrowe?

 

 

NIEDZIELA

Tytuł: Spływ

Prowadzący: Sylwia Kitsu Grzędzińska

Godzina: 10:00-12:50

System: Uncharted Worlds/Współczesność

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery: groza, brutalność

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Pod koniec roku szkolnego postanowiliście, że w wakacje wybierzecie się na spływ pontonem doliną Kolorado. W tydzień po zakończeniu roku byliście już gotowi. Spakowaliście się i ruszyliście w drogę vanem pożyczonym od brata Mike'a. Na miejscu byliście umówieni z przewodnikiem, którym okazał się Indianin z plemienia Utah – Skaczący zając. Plan był taki, że spływ będzie trwał cały dzień, a na noc zatrzymać się w niewielkiej chatce nad rzeką, by następnego dnia wrócić do domu. Taki był plan, jednak wydarzenia potoczyły się ​​ inaczej.

 

Tytuł: Kofeina i błędy w sztuce

Prowadzący: Ziaba

Godzina: 13:00-15:50

System: Caffeine and malpractice

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 4

Triggery: Procedury medyczne. Błędy w sztuce medycznej. Oczywiście możemy się umówić np. na omijanie szerokim łukiem np. tematu chorób psychicznych, infekcji przenoszonych drogą płciową, urazów gałki ocznej lub innego równie specyficznego problemu, nadal jednak pozostaje cały wachlarz innych, równie nieprzyjemnych rzeczy, które pojawią się w miejsce tego.

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe: 16+

Opis: Jasne i ciemne strony pracy lekarzy. Głównie ciemne. Gra o akceptacji i odrzuceniu, gra niedokończonych historii.

Zasady gry mieszczą się w 200 słowach, czyli tak, to będzie jedna z tych dziwnych, niezależnych gier, w porównaniu z którymi Apocalypse World wydaje się prawie mainstreamowy 😉

Nie musicie mieć pojęcia o medycynie, a nawet pamiętać czegokolwiek z biologii na poziomie liceum, żeby zagrać.

WAŻNE: Każdy z graczy musi posiadać napój (bezalkoholowy, wszak jesteśmy na konwencie). Wzięcie przez gracza łyka napoju lub zrezygnowanie z wzięcia łyka ma w tej grze znaczenie mechaniczne. Dla zapominalskich pewnie przyniosę colę zero. Jak ktoś nie lubi coli zero, to niech sobie przyniesie coś innego.

 

EARTHDAWN

PIĄTEK

Tytuł: Skowyt Duszy

Prowadzący: Hubert „Jankoś” Jankowski

Godzina: 18:00-21:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Zostajecie wynajęci do dość prostego zlecenia przez bardzo bogatego kupca z Jerris. Waszym zadaniem jest odnalezienie elfickiego Trubadura o wdzięcznym imieniu Mimis. Postać ta to jednocześnie nauczyciel i ulubiony bard rozkapryszonej córki wspomnianego kupca. Mimis nie wrócił z dwutygodniowego urlopu, a ostatnia wiadomość o nim dotarła z karczmy „Pod szarżującym Grzmotorożcem”. Kupiec, zapłaci naprawdę poważne pieniądze by uspokoić swoją jedynaczkę i sprowadzić jej ulubieńca do domu. Okolica w którą się udał, należy raczej do spokojnych choć odludnych. Zapłata będzie godziwa, tak więc to świetny przerywnik między poważniejszymi wyzwaniami dla tak wspaniałych adeptów jak wy.

 

Tytuł: "Gość w dom..."

Prowadzący: Tęcza

Godzina: 22:00-01:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Jakie miejsce na świecie znacie najlepiej? Czym jest dom? Dla Was odpowiedź na oba te pytania jest jedna. Kaer Krado-des. To w nim się wychowaliście, tu od urodzenia spędzacie każdą chwilę, a świat, który jest za jego drzwiami znacie jedynie z opisów w starych tomach i rycin pokazywanych na zajęciach z historii i gerografii.  ​​​​ Kiedy zło odwiedza Wasz dom, sprawy zaczynają się komplikować, a Dawcy Imion ginąć. Czy zdołacie ocalić bliskich? Wyjść na zewnątrz? A może to miejsce, które tak dobrze znacie, z domu stanie się Waszym grobowcem? Przygoda w klimacie horroru na maksymalnie 5 graczy.

 

 

SOBOTA

 

Tytuł: Pierwszy Śnieg w Dolinie Słoneczników

Prowadzący: Basti

Godzina: 11:00-14:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Zawsze gdy pierwsze płatki zaczynają opadać na ziemię siadamy wkoło ogniska w naszej wielkiej hali i opowiadamy historię powstania naszej osady oraz adeptów którzy nas odwiedzili dlatego siądźcie z nami, rozgoście się i posłuchajcie…

 

Tytuł: Zabawki na strychu ​​ (Legendy Barsawii vol. 1)

Prowadzący: Auraya

Godzina: 12:00-15:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: "Earthdawn 4 edycja, Pierwsza część przygód Legendy Barsawii. Sesja rozgrywana w formie dedekowej Adventurer's League lub shadowrunowych Missions.

Pięć organizacji działających w Parlainth, pięć kawałków mapy, jeden (?) złodziej. Ubodzy i głodni, początkujący Adepci, dostają kuszące zadanie - znaleźć złodzieja i odebrać mu mapę. Czy to naprawdę będzie takie proste?

Zapraszam 4 - 5 graczy na przygodę dla początkujących Adeptów, która będzie się rozgrywała w ruinach Parlainth. Dzielna drużyna będzie mogła kontynuować swoją przygodę na sesji ""Czcze słowa"" u Michał 'Kosmit' Kosmala"

 

Tytuł: Czcze słowa (Legendy Barsawii vol. 2)

Prowadzący: Kosmit

Godzina: 17:00-20:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 4

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: "Niespokojny Troll, karczma poszukiwaczy przygód w Przyczółku. Zlceniodawczyni pragnie, żebyście pomogli odnaleźć jej ciotkę w ruinach Zaginionego Miasta. Typowe zlecenie w karczmie, czy może tylko czcze słowa?

Przygoda dla 4-5 graczy, rozgrywana w ramach Legends of Barsaive, konwentowych scenariuszy podobnych do dedekowej Adventurers' League lub shadowrunowych Missions. Jest to część druga, więc gorąco zapraszam graczy Aurayi z przygody ""Zabawki na strychu""."

 

Tytuł: Amulet nieśmiertelnego wzorca

Prowadzący: Tęcza

Godzina: 20:00-23:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Grothor Jednooki to szanowany w Travarze krasnoludzki jubiler. Oprócz tego jest też kolekcjonerem dzieł sztuki i magicznych przedmiotów. Wyszedł do Was, dzielnych adeptów, z propozycją pracy. Dotarł do starych zapisków z których wynika, że gdzieś w północnej części dzikich gór Scytyjskich po raz ostatni widziano potężny artefakt zwany Amuletem wiecznego wzorca. Chce abyście, za niemałą sumę, odnaleźli artefakt i dostarczyli do jego dworku. Podejmiecie się wyzwania? Czeka Was ciężka podróż przez góry, spotkania z tubylcami i (być może) eksploracja kaeru. Klasyczna, lekka przygoda ED. Spora dawka śmiechu, kilka zagadek i odrobina dreszczyku. Maksymalnie 5 graczy.

 

Tytuł: Grobowiec

Prowadzący: Hubert „Jankoś” Jankowski

Godzina: 21:00-00:50

System: Earthdawn

Minimalna liczba graczy: 3

Maksymalna liczba graczy: 5

Triggery:

Sesja odpowiednia dla początkujących: Tak

Wymagana znajomość systemu: Nie

Ograniczenia wiekowe:

Opis: Ta misja od początku zapowiadała się na wyjątkowo niebezpieczną. Wasi zleceniodawcy zresztą uczciwie ostrzegali, że odnalezienie ksiąg zaklęć w grobowcu potężnego ksenomanty i mistrza żywiołów będzie wymagało wiele odwagi, wiedzy i umiejętności. Jedynie pasje wiedzą, co może znaleźć się w takim miejscu: ożywieńcy, magiczne pułapki starożytne klątwy, konkurencja poszukująca tych samych woluminów czy może wszystkie te zagrożenia naraz? Na to jednak byliście przygotowani znacznie lepiej niż na bardzo trudny wybór czekający na końcu przygody.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

​​ 

​​