Gim48_logo

Gimnazjum nr 48 im. Jana Pawła II

Gimnazjum nr 48 powołane zostało decyzją Prezydenta Warszawy 1 września 1999 r. Budynek Gimnazjum jest nietypowy – posiada część edukacyjną (z lat pięćdziesiątych), zbudowaną na planie litery H oraz dwupoziomową halę sportową (oddaną do użytku w roku 2009). Hala sportowa została dobudowana i połączona łącznikiem z budynkiem głównym. Szkoła prowadzi klasy ogólne i sportowe. Uczniowie poznają języki: angielski, niemiecki i rosyjski

rozwin sie

Stowarzyszenie „ROZWIŃ SIĘ” Edukacja, Kultura, Sport

Działamy na rzecz wszechstronnego rozwoju dzieci, młodzieży i dorosłych. Uczymy jak rozwijać własne pasje, swoją osobowość, jak skutecznie pomagać innym, w jaki sposób rozwiązywać konflikty. Pokazujemy jak dbać o zdrowie, jak aktywnie poznawać otaczający nas świat, jak korzystać ze zdobyczy technicznych. W nasze działania włączamy wielu ludzi propagując ideę wolontariatu.

Naszą wielką pasją są gry planszowe. Sami dużo gramy, a także uczymy grać innych. Pokazujemy ukrytą w grach matematykę i polecamy granie, jako doskonały sposób na interesujące spędzanie czasu wolnego.

Przy realizacji programów współpracujemy z m.st. Warszawa, organizacjami pozarządowymi i wieloma innymi instytucjami.
Korzystając z wiedzy i doświadczenia członków naszej organizacji staramy się mieć pozytywny wpływ na życie docierających do nas ludzi.

logo stowarzyszenia

Stowarzyszenie Miłośników Fantastyki „Mińska Gildia Fantastyki” to właśnie my. Grupa ludzi, którzy lubią dobrą zabawę w niecodziennym klimacie. Naszymi korzeniami sięgamy Klubu Fantastyki „Artefakt” który powstał w 1999 roku w Mrozach. Jednak na stale zadomowiliśmy się w Mińsku Mazowieckim, tam też powstała nazwa „GNOM”.
Status prawny uzyskaliśmy w 2013 wtedy też przyjęliśmy obecną nazwę. Teraz, jako stowarzyszenie mierzymy jeszcze wyżej. Spotykamy się dwa razy w tygodniu – w piątki gramy w gry fabularne a w soboty w planszowe. Od pewnego czasu współpracujemy z naszymi przyjaciółmi z Warszawy – stowarzyszeniem Avangarda. Na zjavie możecie nas spotkać na gamesroomie.
Jeśli więc jesteś z powiatu mińskiego lub okolic a kręcą Cię smoki, skarby czy rycerze Jedi, to miejsce w sam raz dla Ciebie.

anikar

Fundacja ANIKAR

„Celem Fundacji jest działalność w zakresie ochrony zdrowia, polegająca na ratowaniu życia osób ze szczególnym uwzględnieniem dzieci i ich rehabilitacji, w tym rehabilitacji naturalnej, aktywizacji osób niepełnosprawnych oraz wszechstronne działanie na rzecz poprawy stanu ich zdrowia, jak również na działaniu na rzecz promocji zdrowia, edukacji i profilaktyki zdrowotnej.”

Naszą misją jest ratowanie życia i zdrowia ludzkiego ze szczególnym uwzględnieniem dzieci, jak również rehabilitacja i edukacja.

Można by pomyśleć, że tymi czynnościami mogą zajmować się tylko lekarze, pielęgniarki, ratownicy – więc w naszych szeregach mamy szacowne grono znakomitych specjalistów w swoich dziedzinach. Nic bardziej mylnego … nasi specjaliści są bardzo ważnym ogniwem, w szpitalu czy karetce najważniejszym, ale do czasu ich przybycia to każdy z nas jest ratownikiem , a pierwsze cztery minuty mogą być najważniejsze!

(Ratownik – « człowiek niosący pomoc w nagłych wypadkach; też: członek ekipy przeznaczonej do akcji ratunkowych » źródło – Słownik Języka Polskiego PWN)

Promując „dobre zachowania” w zakresie pierwszej pomocy w domu, pracy czy podczas wypadków komunikacyjnych możemy ograniczyć śmiertelność zdarzeń jak również dalszą rehabilitacje. Ucząc dzieci „od przedszkola” mamy szanse na więcej pozytywnych reakcji w przeszłości, a może nawet uratowanych osób.

Fundacja Immersja

Fundacja Immersja została utworzona aktem notarialnym w dniu 10 czerwca 2015 roku. Jej działalność skupia się w obszarze rozrywki i edukacji z zastosowaniem szeroko pojętych gier i symulacji, ze szczególnym uwzględnieniem wykorzystania larpów, gier fabularnych, planszowych, strategicznych oraz komputerowych, a także rozwiązań związanych z wykorzystaniem komputerowych środowisk wirtualnych i interaktywnych.
Fundacja planuje promować działania w zakresie wykorzystania gier w różnych aspektach, tak na obecnie powszechnych polach eksploatacji, jak i w obszarach, w których zastosowanie gier będzie miało charakter innowacyjny. Zgodnie z przyjętym planem działania na pierwszy rok działalności, fundacja będzie skupiać na celach związanych z grami fabularnymi na żywo, a głównym projektem realizującym przyjętą strategię jest organizacja Konferencji Larpowej „KOLA” 2016.