SOBOTA

Tytuł: Belle

Prowadzący: Patryk „Patison” Stryjewski

Godzina: 12:00-13:50

Sala: Larp

Przygotowanie: Brak

Larp nie jest przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: 18+

Charakter gry: Gra porusza tematykę religijną
No pain (dotyczy wszystkich graczy) – dopuszczalny jest wyłącznie dotyk, który nie powoduje dyskomfortu u innego gracza
Odgrywanie scen seksu (przy użyciu mechaniki wskazanej przez prowadzącego)
Tylko dla pełnoletnich
W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Opis: Jaki wpływ na tożsamość kobiety, jej postrzeganie samej siebie i jej rolę w społeczeństwie ma to, jak chcieliby ją widzieć pożądający jej mężczyźni? Które aspekty kobiecości przyciągają naszą uwagę? Czy jej zależność od męskiego świata w średniowieczu daleko odbiega od tego, jak chcielibyśmy widzieć rolę płci w relacjach romantycznych dzisiaj? Niemy, muzyczny freeform opowiadający historię jednego z najsłynniejszych czworokątów miłości i pożądania w literaturze. Adaptacja „Katedry Marii Panny W Paryżu”, opatrzona utworami muzycznymi pochodzącymi z opartego na powieści musicalu.

 

Tytuł: Pół beczki prochu i trzy czwarte betoniarki

Prowadzący: Jacek XaneX Olejnik – Stowarzyszenie Antykonwent Rafineria

Godzina: 14:00-15:50

Sala: Larp

Przygotowanie: Brak

Larp przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: Brak

Charakter gry: No pain (dotyczy wszystkich graczy) – dopuszczalny jest wyłącznie dotyk, który nie powoduje dyskomfortu u innego gracza, Odgrywanie scen przemocy, W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania, Wulgarny język

Opis: Federacja Apallachów nie ma ostatnio łatwo. Tutaj atakują mutanty, tutaj moloch i jeszcze w tle jest zdrada Nowego Jorku. Czego potrzeba w tej pięknej mieszance? Ni mniej, ni więcej, a wizji chłopskiego buntu. Wśród najmniej znaczących frustracja rośnie i trzeba coś z nią zrobić. W końcu wymagają tego gubernie obok!

 

Tytuł: The Last Hour

Prowadzący: Marco Grimuar – LubLarp

Godzina: 16:00-19:50

Sala: Larp

Przygotowanie: Brak

Larp przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: 16+

Charakter gry: No pain (dotyczy wszystkich graczy) – dopuszczalny jest wyłącznie dotyk, który nie powoduje dyskomfortu u innego gracza, Odgrywanie scen przemocy, W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania, Wulgarny język

Opis: Najpierw nas najechali. Nie mogąc się bronić, poddaliśmy się. Zabrali nasze jedzenie, naszą wolność, naszych przyjaciół i rodziny… Zaczęliśmy stawiać opór. Najpierw bronią, potem bombami, położyliśmy swoje życia na szali. Przez lata walczyliśmy w tajemnicy. Dzisiaj nadszedł czas, by oddać życie za to, w co wierzyliśmy.

Opowieść o bojownikach o wolność, ich walce o sprawę i oczekiwaniu na egzekucję. Nie będzie szczęśliwego zakończenia. Gra typu play to lose, przyjazna dla początkujących i graczy nastawionych na immersję.

 

Tytuł: Ultimatum de Montalbe’a

Prowadzący: Jakub Zapała – Ekipa Dziedzictwa Imperium

Godzina: 20:00-23:50

Sala: RPG 3

Przygotowanie: Mile widziane, choć nie wymagane, znajomość świata i elementy strojów.

Ograniczenie wiekowe: 16+

Charakter gry: No touch (dotyczy wszystkich graczy) – nie są dopuszczalne żadne formy interakcji fizycznej, Odgrywanie scen przemocy, W grze pojawia się hazard, W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Opis: Ważne interesy zmusiły księcia Vincenta z Avignionet do odwiedzenia portu w Cassai. Spór między możnymi miasta musi jednak poczekać. Pojawiły się ważniejsze sprawy. Oto na naradę przybywa niespodziewanie generał Richard de Montalbe. Nie powinno go tu być. Jego zadaniem jest obrona wschodnich rubieży księstwa. Pojawienie się tu generała oznacza tylko jedno: niepohamowaną żądzę władzy. To nie może skończyć się dobrze.

 

Tytuł: Larp piracki – Po burzy

Prowadzący: Ktulu i DW – Płocki Klub Fantastyki Elgalh’ai

Godzina: 20:00-22:50

Sala: Larp

Przygotowanie: Brak

Larp przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: 14+

Charakter gry: No pain (dotyczy wszystkich graczy) – dopuszczalny jest wyłącznie dotyk, który nie powoduje dyskomfortu u innego gracza, Odgrywanie scen przemocy, W grze pojawia się tematyka dyskryminacji bądź wykorzystania

Opis: Pirackie życie pełne jest zwrotów akcji. Jednego dnia przymiera się głodem, innego pije rum z czaszek wrogów. Tym razem coś poszło nie tak. Pułapka, w jaką wpłynęły trzy świetnie przygotowane statki i załogi nie mogła być przypadkiem. Szczęśliwie dla wszystkich z Was dzięki umiejętnościom kapitanów i poświęceniu załóg mogliście spróbować ucieczki jednym ze statków. Teraz, w bezwietrzną i mglistą noc, możecie tylko zgadywać, czy i jak daleko udało Wam się umknąć pogoni. Nie mogąc uciekać i nie chcąc ryzykować, zebraliście się więc w tajemnicy przed załogą, by ustalić nie tylko możliwe plany działania, ale i to, jak bardzo przypadkowa była pułapka, w którą wpadliście.

 

Tytuł: Świergot nowiu

Prowadzący: Cris, Wenderlich, Plusz, Nico

Godzina: 20:00-00:50

Sala: Planszowa

Przygotowanie: Brak

Larp przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: 18+

Opis: Wilkołaczy wiec przyciągnie większość watah Mazowsza, a także część Garou z innych regionów Europy. Starszyzna oraz pozostali opiekunowie kampinoskiego Caernu pragną dopełnić świętą obrzędowość demonstracyjnym sądem na Wznoszącym Cienie – Fiannie, którego trawiąca nieortodoksyjność zbliżyła do upadku ciała i duszy. Intensyfikująca się sytuacja w Warszawie zmusi wojowników Gai do omówienia kwestii Wampirów.

O tempie realizowanej psychodramy decydować będą poszczególne etapy obrzędu. Gracze będą mieli okazję wcielić się nie tylko w postacie Garou, ale także krewniaków, których obecność została zaznaczona przez starszyznę. Dodatkowo sąd na Wznoszącym Cienie przeplatany będzie z przesłuchaniem. W nastroje wmieszały się również gorzkie wydarzenia – ostatnia bitwa zabrała dwóch odważnych z plemion Fianna oraz Pomiotu Fenrisa. Niewątpliwie pożegnanie poległych wpłynie na przebieg wiecu, tym bardziej, że dwaj męczennicy ocieplali relacje między plemionami. Pomimo cierpkiego tła, planowany rytuał przejścia dla szczeniąt zapowiada ucztę, zabawę i hulankę, gdzie łzy można wymieszać ze słodyczą opowieści i miodu.

 

NIEDZIELA

 

Tytuł: Wybory w Old Sarum

Prowadzący: Przemysław Matuszewicz – Koło Fantastyki i Gier UW

Godzina: 12:00-14:50

Sala: Larp

Przygotowanie: Brak

Larp przyjazny początkującym

Ograniczenie wiekowe: 14+

Charakter gry: Gra porusza tematykę religijną, No touch (dotyczy wszystkich graczy) – nie są dopuszczalne żadne formy interakcji fizycznej

Opis: W 1801 roku angielskie miasteczko Old Sarum było bezludną kupą kamieni, i to od dwustu lat. Ale ponieważ okręgi wyborcze nie były zmieniane od jeszcze dłuższego czasu, kilkanaście osób posiadających majątki na terenie byłego miasta mogło wybrać aż dwóch posłów do Izby Gmin. Wyniki były najczęściej dobrze znane wszystkim zainteresowanym przed wyborami, choć zdarzały się niespodzianki. Interesy partii i koterii, zobowiązania wobec rodziny i przyjaciół oraz osobiste ideały często stały w sprzeczności.